Regulament de inchiriere si utilizare a pavilionului

  1. Pentru rezervarea oricaruia dintre pavilioanele din incinta Edenland Park, clientul va completa formularul disponibil la adresa https://www.edenland.ro/organizare-evenimente.  In urma solicitarii inaintate, clientul va primi pe adresa personala de e-mail factura integrala, aceasta reprezentand costul de inchiriere.
  2. Se considera ca rezervarea este ferma daca a fost trimisa confirmarea de plata a facturii integrale la adresa de e-mail de unde a fost primita factura in maximum 48 de ore din momentul trimiterii facturii de catre echipa Edenland Park. Ulterior, clientul va primi din partea Edenland Park, prin e-mail confirmarea rezervarii pentru data solicitata.
  3. Odata cu efectuarea platii integrale, clientul isi asuma obligatia de a respecta prevederile Regulamentului de inchiriere si utilizare a pavilionului, cat si al Regulamentul general de acces in incinta Edenland Park.
  4. Pavilioanele Edenland Park sunt disponibile spre inchiriere intre orele 10:00 – Apusul Soarelui. Acestea pot fi decorate cu ce considerati necesar, dar este interzisa folosirea de artificii si confetti. Nerespectarea prevederii se sanctioneaza cu penalitate civila de 100 ron.
  5. Serviciile de food, grill & drinks sunt disponibile conform programului de functionare a parcului.
  6. Reprogramarea rezervarii:

In cazul in care clientul doreste reprogramarea rezervarii, solicitarea trebuie comunicata cu cel putin 2 zile lucratoare inainte de ziua sosirii, in limita disponibilitatii si doar pe parcursul anului in curs, prin trimiterea unei solicitari la adresa de e-mail de unde a fost primita factura. In caz contrar, sumele achitate nu vor fi returnate.

  1. Anularea rezervarii:
  • Daca rezervarea este anulata cu minimum 7 zile calendaristice inainte de data evenimentului, prin trimiterea unei solicitari la adresa de e-mail de unde a fost primita factura, suma achitata va fi restituita integral.
  • Daca rezervarea este anulata intr-un termen mai scurt de 7 zile, dar nu mai putin de 2 zile lucratoare, prin trimiterea unei solicitari la adresa de e-mail de unde a fost primita factura, 50% din contravalorea sumei va fi restituita.
  1. In cazul in care ulterior inceperii evenimentului pentru care a fost inchiriat pavilionul, din motive personale, clientul este nevoit sa renunte la restul timpului specificat in confirmarea rezervarii, suma achitata cu titlu de pret al inchirierii nu i se mai restituie, indiferent de timpul petrecut in pavilion.
  2. In cazul in care la finalul evenimentului pentru care a fost inchiriat pavilionul, se constata deteriorarea sau distrugerea anumitor bunuri, clientul va achita contravaloarea acestora.

Orice reclamatie care nu se incadreaza in prevederile Regulamentelor Edenland Park, mai sus mentionate, nu va fi luata in considerare si nu poate produce efecte juridice.