- Pentru rezervarea oricaruia dintre pavilioanele din incinta Edenland Park, clientul va completa formularul disponibil la adresa https://www.edenland.ro/organizare-evenimente. In urma solicitarii inaintate, clientul va primi pe adresa personala de e-mail factura integrala, aceasta reprezentand costul de inchiriere.
- Se considera ca rezervarea este ferma daca a fost trimisa confirmarea de plata a facturii integrale la adresa de e-mail de unde a fost primita factura in maximum 48 de ore din momentul trimiterii facturii de catre echipa Edenland Park. Ulterior, clientul va primi din partea Edenland Park, prin e-mail confirmarea rezervarii pentru data solicitata.
- Odata cu efectuarea platii integrale, clientul isi asuma obligatia de a respecta prevederile Regulamentului de inchiriere si utilizare a pavilionului, cat si al Regulamentul general de acces in incinta Edenland Park.
- Pavilioanele Edenland Park sunt disponibile spre inchiriere intre orele 10:00 – Apusul Soarelui. Acestea pot fi decorate cu ce considerati necesar, dar este interzisa folosirea de artificii si confetti. Nerespectarea prevederii se sanctioneaza cu penalitate civila de 100 ron.
- Serviciile de food, grill & drinks sunt disponibile conform programului de functionare a parcului.
- Reprogramarea rezervarii:
In cazul in care clientul doreste reprogramarea rezervarii, solicitarea trebuie comunicata cu cel putin 2 zile lucratoare inainte de ziua sosirii, in limita disponibilitatii si doar pe parcursul anului in curs, prin trimiterea unei solicitari la adresa de e-mail de unde a fost primita factura. In caz contrar, sumele achitate nu vor fi returnate.
- Anularea rezervarii:
- Daca rezervarea este anulata cu minimum 7 zile calendaristice inainte de data evenimentului, prin trimiterea unei solicitari la adresa de e-mail de unde a fost primita factura, suma achitata va fi restituita integral.
- Daca rezervarea este anulata intr-un termen mai scurt de 7 zile, dar nu mai putin de 2 zile lucratoare, prin trimiterea unei solicitari la adresa de e-mail de unde a fost primita factura, 50% din contravalorea sumei va fi restituita.
- In cazul in care ulterior inceperii evenimentului pentru care a fost inchiriat pavilionul, din motive personale, clientul este nevoit sa renunte la restul timpului specificat in confirmarea rezervarii, suma achitata cu titlu de pret al inchirierii nu i se mai restituie, indiferent de timpul petrecut in pavilion.
- In cazul in care la finalul evenimentului pentru care a fost inchiriat pavilionul, se constata deteriorarea sau distrugerea anumitor bunuri, clientul va achita contravaloarea acestora.